მიზნები და შედეგები ინფორმაციის გაცნობა თეატრალური ხელოვნების საწყისებზე. თეატრთან დაკავშირებული ტერმინოლოგიის გამოყენება. შემოქმედებითობის, ფანტაზიის გამოვლენა პრაქტიკულილი საქმიანობისას. შეფასებისა და თვითშეფასების უნართა გამოვლენა როგორც საკუთარ, ისე ერთობლივ ნამუშევრებზე მსჯელობისას.
წინასწარი ცოდნა მოსწავლეები უკვე იცნობენ თეატრთან დაკავშირებულ ტერმინოლოგიას როგორიცაა: სცენა, მსახიობი, რეჟისორი, მაყურებელი, აფიშა. ზოგადად იციან, რა ფუნქციას ასრულებს თეატრში მხატვარი, კომპოზიტორი...
შეფასების საგანი და პროცედურები რა იცი რა შეგიძლია... შეძენილი ცოდნის საფუძველზე დაასრულონ წინადადებები შეავსონ სქემა საყრდენი სიტყვით „თეატრი“ პრაქტიკული საქმიანობისთვის მეგობართან ერთად დახატონ ესკიზები, მოამზადონ აფიშა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები მოსწავლის წიგნი დიდი ფორმატის ქაღალდი ფერადი განქრები საღებავები (აკვარელი, გუაში) ფუნჯი წყლის ჭურჭელი საილუსტრაციო მასალა- თეატრის სფეროსთან დაკავშირებული ფოტოები(სცენები სპექტაკლებიდან, დეკორაციის ,აფიშის, თეატრალური სამოსის ნიმუშები)......გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი გავაცნობ ინფორმაციას თეატრის ისტორიის შესახებ.... ძველად საქართველოში გავრცელებული იყო იმპროვიზებული ნიღბების თეატრი , რომელსაც ბერიკაობას უწოდებდნენ. საკლასო მსჯელობა(10წუთი) სახალისო დავალება(10წუთი) პრაქტიკული სამუშაო(25წუთი)
Комментариев нет:
Отправить комментарий