სურათები :
გაკვეთილის გეგმა
1.გაკვეთილის თემა
|
„ მურიკელას ამბავი“ კ. გოგოიშვილის მიხედვით
|
2.თემატური ერთეული
|
შინაური და გარეული ცხოველები
|
3.სწავლების საფეხური და კლასი
|
I კლასი
|
4.მასწავლებლის სახელი, გვარი და ელ-ფოსტა
|
ნინო ნონიაშვილი
|
5.საგანი
|
ქართული ენა
|
6.მოსწავლეთა ოდენობა
|
12
|
7.განსაკუთრებული მიდგომის საჭიროების მქონე მოსწავლეთა ოდენობა და პროფილი
|
ასეთი მოსწავლე არ მყავს.
|
8.გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
|
· აღწერონ სურათი, დაახასიეთონ მთავარი მოქმედი გმირი,გაიხსენონ ანდაზა რომელიც შეესაბამება სურათის შინაარსს, მოახდინოს სურათზე მოცემული ცხოელების კლასიფიკაცია.
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ, რომ ზოოპარკის გალიებში ძირითადად ათავსებენ გარეულ ცხოველებს და არა შინაურს;
· მოსწავლეებმა შეძლონ „ზოოპარკის“ ცხოველების დასახელება და მათი მარტივად დახასიათება;
· ხელი შეეწყოს მოსწავლეების შემეცნების სხვადასხვა უნარის („მრავალმხრივი ინტელექტის“) განვითარებას.
|
9.თანმიმდევრობა, აქტივობა და დრო
|
1. მუშაობა თვალსაჩინოებაზე. (5 წთ.)
· მოსწავლეები დაასახელებენ და წაიკითხავენ დაფაზე განთავსებულ თვალსაჩინოებას გარეული და შინაური ცხოველების გამოსახულებით.
· დაასახელებენ New Microsoft Office PowerPoint Presentation-ში წარმოდგენილ გარეული ცხოველების ფოტოებს, რომლებიც იმყოფებიან ზოოპარკში.
· გაიხსენონ ლექსები, ანდაზები, მისარითმები და გამოცანები ცხოველებზე;
2. მუშაობა ინდივიდუალური. (10 წთ.)
გავანაწილებ სათამაშო ცხოველებს და მოსწავლეებმა უნდა:
· გამოყონ ცხოველებიდან ფრინველები;
· ცხოველები დააჯგუფონ შნაურ და გარეულ ცხოველებად;
· პრეზენტაციის დროს შექმნან ერთი დიდი „ზოოპარკი“. წარმოადგინონ ცხოველები, დაასახელონ და შეძლებისდაგვარად დაუხასიათონ თანაკლასელებს. ბავშვები უნდა მიხვდნენ, რომ შინაური ცხოველები (მაგალითად: ძაღლი, კატა, ძროხა, ცხვარი, ქათამი, თხა, ცხენი... თუ ურევია მათ სათამაშოებში) ზოოპარკში არ განათავსონ.
.
3. შესვენება. (5წთ)
თამაში „ცხოველი და ფრინველი“
4.მუშაობა სახელმძღვანელოზე. (10 წთ.)
· სახელმძღვანელოს შესაბამის გვერდზე, ხატია გარეული ცხოველები და მათი შვილები, მპსწავლეებმა უნდა დაასახელონ მათი სახელები,ასევე გამოიცნონ რომელი გარეული ცხოველი აკლია სურათს და დაასახელონ.
·
4. მუშაობა დაფასთან(5 წთ.)
თაბახის ფურცლებზე დაბეჭდილი ფერადი ფოტოები, ცხოველების გამოსახულებით, მოსწავლეებმა ცხოველების სახელები უნდა წარმოადგინონ გრაფიკულად, შემდეგ დამარცვლონ და შეადგინონ წინადადება.
“.
|
10.საკლასო მენეჯმენტი
საგანმანათლებლო რესურსები
|
სახელმძღვანელო, სათამაშო ცხოველები, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოება (პლაკატი-ცხოველების გამოსახულებით), ფანქრები,
|
11. შეფასება
|
განმავითარებელი კომენტარი.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий